ProudDAF

Deel je trots en lees nog meer verhalen

ProudDAF

Natuurlijk zijn we bij DAF trots op onze producten, onze diensten, onze geschiedenis. In elke DAF zit tenslotte de gedrevenheid van onze 10.000 medewerkers wereldwijd.

En die medewerkers zijn op hun beurt weer trots op hun bijdrage aan het succes van DAF. Of ze nu in de fabrieken werken, in de distributiecentra of op kantoor.

Hetzelfde merken we bij chauffeurs, klanten, dealers en leveranciers (die we overigens liever partner noemen). Wie DAF eenmaal kent, kent ook het ‘DAF’-gevoel. Het leidt tot mooie en langdurige relaties en veel bijzondere ervaringen.

Al die ervaringen zijn het waard gedeeld te worden, ook die van jou! En dat doen we hier, onder de noemer #ProudDAF

Lees en deel de trots!

DAF production engineers

Arie, Michelle and Rens - Production Engineers at DAF

Oldest DAF truck still in commercial use - DAF A1600 from 1968

Frits & Nicky Hoefnagels zijn trots op hun vloot historische DAFs.

John-Tarrent-and-his-DAF-2100-from-1984

John Tarrent met zijn klassieke DAF 2100 uit 1984

Lisa - Cabin factory

Wil je ook jouw inzending op deze pagina terugzien?

Stuur ons je verhaal en we zullen je trots over DAF delen.

DAF toeleverancier - Clothing Network GmbH

"We hopen dat we nog veel meer kledingcollecties in de toekomst mogen maken samen met DAF!"

ProudDAF Harrie Kanters

"Een grote glimlach en een dikke duim!"

"Na een aantal jaren geprobeerd te hebben mee te doen met het event Rijden op de Proefbaan voor DAF medewerkers, is het me eindelijk gelukt. Ik heb mij uitermate goed vermaakt en met de gaafste uitvoering mogen rijden (zie foto). De hele dag bezorgde mij een gevoel van trots om dit als medewerker te mogen ervaren. Het resultaat was een glimlach die er nu nog op staat en een dikke duim!!! Op naar 2019!"

Harrie Kanters
Allround logistiek medewerker, DAF Trucks N.V.